błądzący

wtorek, 4 października 2016

Czytelniczki...


Wracam ,powolutku. Za jakiś czas pojawi się tutaj kolejna historia.Nie mogę obiecać,że będzie lepsza od tej poprzedniej,ponieważ "znikamy" to chyba szczyt moich możliwości. 
Zwracam się do Was z ogromną prośbą.Proszę,abyście w komentarzach napisały ,kogo chciałybyście zobaczyć w tej historii.Znając mnie po raz kolejny umieściłabym w tej historii Matthew,ale pewnie byłybyście tym ogromnie znudzone. Za każdym razem podkreślam,że to Wy jesteście ogromną częścią każdej z moich historii,dlatego właśnie Wam powierzam zadanie wybrania głównego bohatera. Wiem,że zrobicie to doskonale. 
W razie czego zawsze możemy wrócić do mojej ulubionej opcji. :) 
Liczę na Waszą pomoc.
lukrecja.

16 komentarzy:

  1. Znając Twój talent, to wydaje mi się, że dobrze czytałoby się Igłę ;). Ale jeśli nie, hmm... Może Kubiak albo Drzyzga?

    OdpowiedzUsuń
  2. Znając Ciebie nieważne nogo byś wybrała to i tak byłaby to świetna historia! 😄 Ale, hm.. Może zostając w Stanach Lee albo polski akcent z Kubiakiem? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Historia o upadku i powstaniu. Bez oddanych przyjaciół to drugie niemożliwe. A co jeśli życie zaczyna się układać z dala od starych przyjaciół i rodziny? Tak działa Lena. Co z tego wyniknie? Oczywiście wszystko znajduje się w tym opowiadaniu... !
    https://zatoniemy.blogspot.com/
    Mam nadzieję, że wpadniesz i zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza!
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm... twoje historie z Matthew są niesamowite, ale skoro ma być ktoś inny to może Łukasz Żygadło?

    OdpowiedzUsuń
  5. powinnam napisać: Anderson 💕
    napiszę: Kubiak albo (a co mi tam) Buszek

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogę poprosić o Nowakowskiego?

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam z niecierpliwością na Twoją nową historię!
    Będę innego zdania niż moi poprzednicy ale mi by się marzył Bartek Kurek, Artur Szalpuk albo Bartek Bednorz.
    Dwójka z 'nowej' generacji, a cała trójka to Ci, którzy skradli moje serca.
    Bez różnicy o kim będę to opowiadanie będę na pewno, buziaki c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ~edit~
      A może by tak kolega Matthewa?
      Moje najskrytsze, niespełnione marzenie - Thomas Jaeschke, jako głowny bohater w dobrym opowiadaniu <3

      Usuń
  8. Już czekam na nową historię!
    Jestem pewna, że o kim byś nie napisała będzie mi się świetnie czytało, aczkolwiek mi marzy się Wojtek Włodarczyk, Bartek Bednorz lub Kacper Piechocki. ;)
    Daj mi znać, gdy zaczniesz publikować. :*
    Pozdrawiam, Aniaa ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. dzisiaj sen "o Warszawie" - zapraszam, www.brakuje-nas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Może coś "o nas"?

    brakuje-nas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń